Модуль І. Сучасна хімічна наука
- Філософія хімічної науки. (6 год)
- Організаціно-методичне забезпечення сучасної освіти. (6 год)
- Трансфер екотехнологій в інтересах сталого розвитку. (6 год)
- Інноваційна педагогіка і хімія. (6 год)
- Віртуальна реальність. Сучасні віртуальні хімічні лабораторії. (6 год)
Всього: 30 год
Модуль ІІ. Сучасний освітній процес в хімії
- Організаціно-методичне забезпечення сучасної освіти. (6 год)
- Охорона праці та правовий захист. (6 год)
- Самооцінювання педагогічної діяльності вчителів. (2 год)
- Система забезпечення якості освіти закладу загальної середньої освіти. (2 год)
- Реалізація освітніх програм закладів освіти на уроках хімії. (2 год)
- Позакласні заходи з хімії в сучасній школі. (6 год)
- STEАM-освіта. (6 год)
Всього: 30 год
Модуль ІІІ. Сучасна методика викладання хімії.
- Зміна підходів у викладанні та навчанні. Портрет сучасного учня та ролі вчителя. (2 год)
- Урок – основна форма навчання хімії. Особливості проведення перших уроків хімії. (4 год)
- Теорія і практика формування компетентностей в курсі хімії. (4 год)
- Використання методу кейсів в навчанні хімії. (4 год)
- Хімічний експеримент в сучасній школі. Формування вмінь проведення хімічного експерименту. (8 год)
- Екологічна складова в шкільному курсі хімії. (6 год)
- Контроль та оцінка якості знань учнів. (2 год)
Всього: 30 год
Модуль ІV. Освітні технології в хімії
- Зміна підходів у викладанні та навчанні. Портрет сучасного учня та ролі вчителя. (2 год)
- Технологія інтегративного навчання. (4 год)
- Особливості технології проблемного навчання хімії. (6 год)
- Особистісно орієнтовані технології навчання хімії. (4 год)
- Особливості технології інноваційної та гуманістичної освіти. (2 год)
- Особливості використання фасилітації в навчанні хімії. (2 год)
- Алгоритм побудови тренінгового заняття. (4 год)
Всього: 30 год
Модуль V. Сучасні інформаційно-комунікаційні технології в хімії
- Цифрові інструменти вивчення хімії. (10 год)
- Технологія доповненої реальності. Сучасні мобільні додатки з хімії. (10 год)
- Віртуальна реальність. Сучасні віртуальні хімічні лабораторії. (10 год)
Всього: 30 год
Модуль VІ. STEАM-освіта
- STEАM-освіта: принципи, засоби, інструменти. (4 год)
- Використання сучасних освітніх технологій для проведення STEАM-уроку. (10 год)
- STEАM-урок. Демонстраційний хімічний експеримент під час проведення STEАM-уроку. (6 год)
- Реалізація STEM-освіти у навчально-виховному процесі. Планування STEАM-проекту. (10 год)
Всього: 30 год
Модуль VІІ. Професійна підготовка
- Обрані розділи неорганічної хімії (10 год)
- Обрані розділи органічної хімії (10 год)
- Основи аналітичної хімії (8 год)
- Основи екологічної хімії (2 год)
Всього: 30 год
Модуль VІІІ. Органічна хімія
- Номенклатура органічних сполук. (2 год)
- Гідрокарбони. (4 год)
- Механізми органічних реакцій. (2 год)
- Методи отримання та хімічні властивості органічних сполук. (4 год)
- Оксигеновмісні органічні сполуки. (4 год)
- Нітрогеновмісні органічні сполуки. (2 год)
- Алкени, алкіни. (2 год лаб)
- Спирти (2 год лаб)
- Аміни (4 год лаб)
- Синтез органічних сполук. (4 год лаб)
Всього: 30 год
Модуль ІХ. Неорганічна хімія
- Основні стехіометричні закони атомно-молекулярного вчення. (2 год.)
- Природа хімічного зв’язку. (2 год.)
- Поняття про дисперсні системи. (2 год.)
- Способи кількісного вираження складу розчину. (2 год.)
- Метали. (2 год.)
- Окисно-відновні реакції. (2 год.)
- Комплексні сполуки. (2 год.)
- Загальні наукові та технологічні принципи хімічного виробництва (2 год.)
- Способи вираження та приготування розчинів заданої концентрації. (6 год)
- Хімічні властивості сульфатної та нітратної кислот (4 год).
- Гідроліз солей (4 год).
Всього: 30 год
Модуль Х. Аналітична хімія
- Предмет та задачі якісного аналізу, методи та способи його виконання. (2 год.)
- Гравіметричний (ваговий) аналіз. (2 год.)
- Титриметричні методи аналізу. (2 год.)
- Інструментальні (фізичні та фізико-хімічні) методи аналізу. (2 год.)
- Основні прийоми роботи в аналітичній лабораторії. Хімічний посуд. Зважування (2 год лаб.)
- Хімічні методи розділення та виявлення катіонів та аніонів. Аналіз розчинної у воді солі. (4 год лаб.)
- Гравіметричний аналіз. (2 год лаб.)
- Кислотно-основне титрування. Титриметричний аналіз суміші речовин. (2 год лаб.)
- Комплексонометрія. Визначення загальної твердості води. (2 год.)
- Окисно-відновне титрування. Визначення концентрації аскорбінової кислоти у водному розчині або у зразку фруктового соку. (2 год лаб.)
- Фотоколориметрія. Турбідиметрія. (2 год лаб.)
- Рефрактометричне визначення вмісту натрій хлориду в розсолах. (2 год лаб.)
- Потенціометричне титрування. (2 год лаб.)
- Розділення і виявлення катіонів методом розподільної хроматографії. (2 год.)
Всього: 30 год
Модуль ХІ. Формування природничо-наукової картини світу при вивченні природознавства
- Міжпредметні зв’язки в навчанні предметам природничого спрямування (2 год)
- Рівні організації навчального процесу на основі міжпредметних зв’язків (2 год)
- Міжпредметні проекти природничого спрямування (6 год.)
- Використання сучасних освітніх технологій для проведення STEАM-уроку. (10 год)
- STEАM-урок. Демонстраційний хімічний експеримент під час проведення STEАM-уроку. (10 год)